Hvordan resette Lenovo nettbrett

1. VIKTIG: Sjekk om din nåværende google konto

Sjekk om din google konto er en av disse som vi har passordet til:
agetonettbrett1@gmail.com, agetonettbrett@gmail.com, nettbrett@ageto.no

Dersom det ikke er en av disse må det være en du selv har kontroll over.

VIKTIG: Dersom du resetter nettbrettet uten passordet til google kontoen vil nettbrettet bli ubrukelig.

2. Resett nettbrettet

For å resette nettbrettet følg disse instruksjonene eller se video.

  1. Skru av nettbrettet
  2. Hold inne volum-opp og på-knappen samtidig
  3. Når Lenovo-logoen viser slipp på-knappen.
  4. Når Android-logoen viser slipp volum-opp-knappen.
  5. Bruk volum knappen til å markere valget ” Wipe data/factory reset” og på-knappen for å ta valget.
  6. Velg Yes.
  7. Start nettbrettet på nytt.

 

3. Sett opp nettbrettet på nytt

  1. Gå gjennom Google onboarding, dersom du vil bruke vår Google-konto kontakt support.
  2. Du trenger ikke å sette opp en Lenovo konto
  3. Last ned appene Kiosk-browser og TeamViewer Host fra Google Play Store
  4. Logg inn på TeamViewer Host. Kontakt support for brukernavn og passord
  5. Åpne Kiosk-Browser og godta alle kravene til tilgang i Android
  6. Gå inn på innstillinger og sett forandre disse instillingene:
    • General > Kiosk URL = https://portal.ageto.no/mobile/check.xhtml
    • General > Kiosk Title = Ageto
    • General > Time out = 15 minutt
    • Toolbar > Browser Control = Av
    • Page & Content > Clear Cache = Av
    • Page & Content > Clear Cookies = Av
  7. Gå ut av innstillinger