Ageto kan etter versjon 1.7.6 benyttes som elektronisk personalliste. Dette gjelder kun dersom man har satt det opp korrekt og vet hvordan man bruker systemet.
Alle som er på jobb nå en grønn sirkel med INN og innstemplingstidspunktet.
De som har vært på jobb tidligere på dagen har rød sirkel med UT og utstemplingstidspunktet.
De som ikke har vært på jobb i dag har bare rød sirkel med UT uten klokkeslett.
Dersom kontrollør er fornøyd med å motta en personalliste på e-post kan man sende denne fra nettbrettet. 1. Klikk på rapport ikonet oppe til høyre 2. Velg Personalliste fra menyen 3. Velg periode fra og til 4. Legg inn epostadressen det ønskes sendt til. 5. Klikk på send
Dersom kontrollør vil se personlisten på skjerm bør man bruke en PC. Kassen også kan benyttes. 1. Logg inn på https://portal.ageto.no med en lederbruker. 2. Klikk på rapporter (https://portal.ageto.no/reports.xhtml) 3. Velg periode 4. Velg avdeling 5. Klikk på Stemplingsrapport PDF 6. En PDF-fil lastes nå ned i nettleserens standard nedlastningsmappe 7. Åpne PDF filen Denne filen kan nå sendes til kontrolløren etter på.